Skip links

Postitame kõik tellimused 1-3 tööpäeva jooksul.
Juhul, kui meie poolt tekib viivitus, võtame ühendust ja pakume sobiva lahenduse!

1. Müügitingimuste kehtivus

1.   Müügitingimused kehtivad olla.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja OLLA EHE OÜ vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

2.   Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad olla.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3.   Veebipood olla.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi.

2. Hinnainfo

1.   OLLA EHE OÜ on käibemaksukohuslane ning kõik hinnad kodulehel on koos käibemaksuga.

2.   olla.ee hinnad sisaldavad tarnet DPD, ItellaSmartpost ja Omniva pakiautomaatidesse Eesti piires.

3.   Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (5 päeva pärast tellimuse vormistamist).

4.   Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja OLLA  vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

5.   Veebipood olla.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel olla.ee

6. Kõik Olla veebilehel, Olla Facebooki ja Olla Instagrami lehel olevad tootefotod on OLLA EHE OÜ omand ning kaitstud autoriõiguse seadusega. Nende kopeerimine, levitamine või mõnel muul moel kasutamine on ilma autori nõusolekuta ei ole lubatud.

7. Sooduskuponge ei saa kasutada juhul, kui ostukorv sisaldab juba allahinnatud tooteid.

3. Tellimuse vormistamine

1.   Valige sobiv toode, sobivas variatsioonis. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

2.   Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis ning vajutage lingile „Tellimuse ülevaadeˮ. Valides makseviisiks “Pangalink”, saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu või VISA ja Master kaartidega. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.

3.   Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

4.   Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−15.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.


4. Müügilepingu jõustumine

1.   Kauba müügilepinguga kohustub veebipood olla.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood olla.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood olla.ee´le tasuma auba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2.   Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse viie päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3.   Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

5. Kohaletoimetamine

1.   Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood olla.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. Kauba kohaletoomine toimub tavapäraselt 1-2 tööpäeva jooksul.

2.   E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

3.   Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

4.   Veebipood olla.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood olla.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

5.   Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega, siis teavitab olla.ee sellest Tarbijat ning tagastab tasutud raha (sh kauba üleandmise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

6. Tagastamisõigus

1.   Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

2.   Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

3.   Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mis tuleb saata aadressile info@olla.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4.   Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

5.   Veebipood olla.ee tagastab kauba kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel tarbijalt lepingu alusel kauba eest saadud tasud. 

6.   Taganemisega kaasnevad kulud (sh postikulud) tasub Tarbija.

7. Vääramatu jõud

1.   Veebipood olla.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood olla.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine

1.   Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks. OLLA EHE OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio.

2.   Veebipoel olla.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.

3.   Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

4.   Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel olla.ee.

5.   Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

9. Pretensioonide esitamise kord

1.   Veebipood olla.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

2.   Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood olla.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

3.   Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

4.   Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood olla.ee ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood olla.ee

5.   Veebipood olla.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena. 6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@olla.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

6.   Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

7.   Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

8.   Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt olla.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel olla.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood olla.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Olla tegutseb kliendi heaks ja parimas usus, seega loodetavasti jõuame olukorra lahendamisel kokkuleppele.

Küsimuste korral palun kirjutage info@olla.ee